STÖDSTRUMPOR MED MOTIV BILLIGT! ENDAST 89:-. DIREKT HEM I BREVLÅDAN 

Köp- och leveransvillkor

Välkomen till cocoz.se!

Här nedan kan du i lugn och ro läsa om våra köp & leveransvilkor för cocoz.se

 

Vi på cocoz.se vill att du ska känna trygghet och smidighet, när du väljer att handla hos oss. Därför kan du i lugn och ro läsa och begrunda vilka köp & leveransvilkor som gäller.

 

Minimiorder

Minimiorder här på cocoz.se är 50:- inklusive moms

 

-Klarna Faktura

Vi tar ut 20:- expedtionsavgift om du väljer Klarna faktura. Handla utomlands med Klarna faktura. Exempel om du bor i Finland.

-Klarna Checkout

Med detta betalsätt har du alla betalsätt samlat i ett. Välj på faktura, kort eller direktbetalning bank. Detta ger dig en bra överblick på dina betalningar. Dessutom så är det många e-butiker som använder sig av Klarna checkout. Vilket gör att du få en överblick på vart du har handlat. OBS! När du väljer faktura så skickas den till din e-postadress. Tips spara din följesedel om det skulle uppstå några frågor kring din order och betalning. Här tas inte några expedtionsavgifter ut. 

 

Enhetsfrakt

Här på cocoz.se har en enhetsfrakt på 49:- 

 

Dina varor direkt hem i brevlådan

Vi skickar våra varor med posten varubrev. Vilket innebär att du får dina varor direkt hem i brevlådan. 

 

Personliga produkter med märkning

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller inte speciellt tillverkade varor som t.ex. produkter med tydlig personlig prägel enligtkap:2; 11§ av distans & hemköplagen. ) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer.

 

 

Spårning & kvitto

När du lämnar in din retur får du ett utskrivet kvitto om du så önskar. Om du uppger

din mailadress så får du ett inlämningskvitto. Allt detta gör att både vi och du kan

följa paketet.  

 

Leveranstider

Cocoz.se har 2-5 arbetsdagars leveranstid (mån - fre). Vi anlitar Postnord. I den mån vi kan skickar vi din försendelse hem i brevlådan beroende på storleken på paketet/brevet. Dock skickar vi ordrar över 800:- till ditt närmsta utlämningsställe. Du får då även ett kollinummer så att du kan spåra dina stödstrumpor & strumpor.

 

Reklamtioner

Cocoz.se gör så här när det gäller reklamtioner. Om du vill byta stödstrumpor eller strumpor för att dom inte passar så står du för portot tillbaks till oss. Vi står sedan för portot tillbaks till dig. På så sätt så delar vi på kostnaden. Gäller ej varor med egen text.

 

Reavaror

Vi har ej bytesrätt på våra reavaror.

 

Tvistlösning

 EU har tagit fram gemensamma regler för konsumenttvister och om tvistlösning online (ODR). Sedan januari 2016 finns också en svensk lag om alternativ tvistlösning i konsumentförhållanden (2015:671).         http://ec.europa.eu/consumers/odr

 

Garanti

Cocoz.se vill ge dig ett bekymmerslöst ägande av dina stödstrumpor. Därför ger vi dig 60 dagars garanti på dina stödstrumpor från oss.. Det kan vi göra eftersom vi vet att våra stödstrumpor tål att användas och tvättas. Detta gäller dock ej reavaror eller andra varo på cocoz.se

 

Priser

Våra priser här på cocoz.se är alltid inklusive moms (25%)


 

Betalningsalternativ

 

-Paypal 

Är ett av världen mest använda betalsätt. Man skapar ett konot på www.paypal.com . Sedan kan man välja på att betala via kort eller andra alternativ hos Paypal. Smidigt enkelt och tryggt. Vi atr ut 20:- i expedtionsavgift.

 

-Payson
Är ett smidigt och tryggt alternativ för dig som gillar att betala med kort eller direktbetalning bank. För mer information gå in på www.payson.se.  Vi tar tar ut 20:- i expedtionsavgift.

 

-Klarna Checkout

Med detta betalsätt har du alla betalsätt samlat i ett. Välj på faktura, kort eller direktbetalning bank. Detta ger dig en bra överblick på dina betalningar. Dessutom så är det många e-butiker som använder sig av Klarna checkout. Vilket gör att du få en överblick på vart du har handlat. OBS! När du väljer faktura så skickas den till din e-postadress. Tips spara din följesedel om det skulle uppstå några frågor kring din order och betalning.

 

Hur fungerar köpprocessen

Här på cocoz.se handlar du tryggt och enkelt. Därför ska vi förklara hur köpprocessen går till för dig.

1. Välj vara/varor

2. Dina varor/vara läggs i kundkorgen som du hittar i högra hörnet. Klicka på "kassan" för att komma till kassan. 

3. Nu är du i kassan. Kolla igenom dina varor så att allt stämmer. 

4. Fyll i ditt personnummer eller mail. Datorn fyller sedan i dina uppgifter. Kontrollera så att allt stämmer.

5. Välj sedan ett betalsätt som passar dig.

6. Klart. Du får ett meddelande som tackar för din order. Nu är det bara att vänta på att dina saker dimper ner i din brevlåda.

 

Beställa till Finland eller Danmark

Här på cocoz.se ger vi dig möjlighet att beställa stödstrumpor till Finland samt Danmark. När du kommer till kassasidan så väljer du respektive land. När det det gäller betalsätten kan du välja på paypal eller Klarna fakura. Dock står all information på svenska. Vår kundtjänst svarar på svenska eller engelska.

 

Storlekar på våra stödstrumpor

Här på cocoz har vi ett brett utbuda av olika storlekar. Detta för att stödstrumporna ska sitta bra över hälen och benet. Om du är osäker på din storlek, så rekommenderar vi dig att gå på din skostorlek.

 

Fakta om cocoz.se

cocoz.se ägas och förvaltas av Lifa Webbyrå. Lifa Webbyrå har många års erfarenhet av så väl e-handel som textiltryckning. Detta gör att vi tillsammans besitter en stor kompetens inom bolaget. Bolaget har sitt huvudsäte i Stockholm. Här ifrån sköter vi allt från e-handel till tillverkning. Ja kort sagt allt sköts här ifrån. 

 

Kontakt

Här nedan hittar du alla uppgifter för att komma i kontakt med oss. Under sommaren når du oss via mail.

 

Mail: [email protected] 

 

 

 

Ångerrätt

Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställa felfria varor utan attange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom (14) dagar från att varan mottagits. (gäller ej stödstrumpor & strumpor eller andra varor med personlig märkning). Vi följer konsumentverkets rekommendationer.

 

Skador på paket och ej uthämtade paket

Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta hos Postnord. Hämta inte ut skadade paket. Upptäcker du inte skadan för än du öppnar ditt paket och den är av den art att den kan hänföras till postnords hantering. Ska du genast kontakta postnord. Ej uthämtade paket debiteras med 350:-.

 

Personuppgiftslagen

Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).

 

SMS-utskick

Det mobilnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering eller övrig kommunikation som rör din order.

 

Organisationsnummer: 780412-0298
 

Produkter
Övrigt